• info@parsdarou.ir

  • شماره تماس :70 - 77704061 021

اخبار سازمانی

برگزاری جشن بزرگ گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت پارس دارو

 

 

 


همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن خانواده بزرگ پارس دارو در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارس دارو، عصر چهارشنبه 19 بهمن ماه، مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت و خانواده محترم ایشان در محل سالن ورزشی شرکت پارس دارو برگزار شد.

در این مراسم که دکتر محسن منشدی معاون برنامه ریزی و توسعه راهبردی هلدینگ تیپیکو، دکتر مجید خراسانیان عضو هیات مدیره شرکت پارس دارو، دکتر رضا براتی عضو سابق هیات مدیره پارس دارو و مهندس کلایه مدیر روابط عمومی تیپیکو نیز حضور داشتند، برنامه های متنوعی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر سهیلی مدیرعامل پارس دارو، در سخنانی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به بیان برخی دستاوردهای شرکت در سال 1401 پرداخت.

دکتر سهیلی همچنین یک خبر خوش برای کارکنان شرکت داشت که از تبدیل وضعیت 5 نفر از کارکنان پیمانکاری شرکت به وضعیت قراردادی خبر داد.

در بخش دیگری از این مراسم از همکاران بازنشسته و همکاران با 20 سال سابقه کار در شرکت پارس دارو تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از خانواده محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران شرکت پارس دارو با اهدای لوح یادبود و هدایا تجلیل صورت گرفت.

در این مراسم که تیم های هنری برجسته کشورمان به ارائه برنامه می پرداختند، چندین مسابقه میان حضار برگزار شد و به نفرات برگزیده نیز هدایایی اهدا گردید.

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

 

7

 

8

 

9

 

11