تاریخ ما، ماموریت ها و اهداف

 

ماموریت :

اهداف کلان پارس دارو در راستای دستیابی به جایگاه برتر :

  • پویا در ارائه محصولات جدید به بازار با افزایش رشد سهم محصولات جدید از سبد فروش شرکت به میزان سالانه حداقل 2 درصد
  • استاندارد سازی خطوط تولیدی و ارتقا کیفیت محصولات از طریق دریافت/ تمدید گواهینامه GMP به تعداد 1 گواهینامه در سال
  • رشد سهم بازار محصولات استراتژیک به میزان 2 درصد در سال
  • سودآوری متناسب با انتظارات سهامداران به میزان 50 درصد در سال
  • دستیابی به افزایش 10 درصدی رضایت ذینفعان در سال
  • استقرار ، پیاده سازی و حفظ سیستم های نوین مدیریتی به میزان دریافت 1 گواهی نامه جدید در هر سال
  • رشد بهره وری سازمانی به میزان 1 درصد در سال
  • ورود به بازارهای هدف صادراتی به میزان 5 درصد نسبت به فروش هر سال