• info@parsdarou.ir

  • شماره تماس :70 - 77704061 021

اخبار سازمانی

آگهی مناقصه عمومی تامین مواد اولیه

 

 

 MonagheseTPICO

شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین در نظر دارد مواد اولیه مورد نیاز شرکت های تابعه خود را از طریق مناقصه عمومی خریداری نماید. لذا از تولید کنندگان و فروشندگان اقلام ذیل تقاضا میشود قیمت مواد اولیه را با تکمیل فرم QF -20230312 به همراه برگه آنالیز مربوطه تا پایان ساعت 23 شنبه مورخ 1402/01/19 به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 23539131-021 تماس حاصل فرمایید. ضمنا علاوه بر منابع مذکور در لیست پیوست ، قیمتهای ارسالی از منابع دیگر هم در مناقصه بررسی خواهد گردید.

خرید مربوطه در صورت رقابتی بودن قیمت از منابع مورد تایید با ارائه مدارک نمایندگی معتبر انجام خواهد پذیرفت. شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) در رد یا قبول هرگونه پیشنهاد قیمت در مناقصه کنونی مختار است.

خواهشمند است از ارسال هر گونه رونوشت به غیر از ایمیل فوق الذکر (سایر ایمیلهای شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین و شرکتهای واسط) اکیداً خودداری فرمایید.

ارسال اسناد و مدارک مربوط به ثبت شرکت تامین کننده و آخرین تغییرات آن(اسناد مزبور باید به تایید سفارت در آن کشور یا سفارت مزبور در ایران رسیده باشند) به همراه فرم استعلام قیمت ضروری می باشد.

 

فایل 1

فایل 2

فایل 3

فایل تکمیلی پیوست