• info@parsdarou.ir

  • شماره تماس :70 - 77704061 021

تاریخ ما، ماموریت ها و اهداف

 

در بهمن ماه سال 1374 با تغییر وضعیت از "سهامی خاص" به "سهامی عام" و پس از طی مراحل قانونی، شرکت پارس دارو در فهرست شرکت های پذیرفته شده در سازمان بورس اوراق بهادار قرار گرفت.

شرکت پارس دارو با استفاده از تحقیقات علمی و فن آوری های مناسب تولید دارو و با در نظر گرفتن عوامل کلیدی کیفیت، شامل الزامات GMP، ایمنی و بهداشت، محیط زیست ، محصولات تولیدی خود را با بهترین اثر درمانی، به موقع در دسترس جامعه قرار داده و کیفیت را در همه فعالیت ها و فرایندها، سرلوحه کار خود قرار داده است.

در این راستا، استانداردهای OHSAS 18001, ISO 14001, ISO 9001 و ISO 17025 (به عنوان اولین شرکت داروسازی ایرانی) و نظام TQM-IBEC بر اساس مدل EFQM (به عنوان اولین شرکت داروسازی در خاورمیانه) در شرکت استقرار داده شد و جوایز متعددی از نمایشگاه های محیط زیست و گواهی تعهد به تعالی از فرآیند جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی در چندین سال پیاپی و همچنین تقدیرنامه اشتهار به کیفیت از جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران و ... کسب گردید.

امروزه پارس دارو با پشتوانه بیش از نیم قرن تجربه و با تولید بیش از 60 نوع محصول دارویی مختلف در زمینه های آنتی بیوتیک، آنتی باکتریال، آنتی ویروس، ضد درد، قلبی و عروقی، ضد قارچ، ضد افسردگی، توانسته به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های دارویی ایران در زمینه تحقیق، تولید و عرضه محصولات دارویی، جایگاه مناسبی بین شرکت های داروسازی کشور بدست آورد.

 ماموریت ها :

 شرکت پارس دارو (سهامی عام) یکی از شرکتهای زیرمجموعه شستا (هلدینگ دارویی تامین)، در زمینه تولید و عرضه فرآورده های دارویی، آرایشی و بهداشتی و مکمل ها در اشکال متنوع، به عنوان حلقه ای از زنجیره تأمین سلامت انسان، خدمت به مشتریان و جامعه ، تعهد به کیفیت و مسئولیت اجتماعی را رسالت اصلی خود می داند. دراین راستا، ما باتکیه بربیش از نیم قرن تجربه، بهره گیری از دانش فنی روز ، کارکنان متخصص و مجرب و رعایت اصول و قوانین حاکم بر صنعت دارو در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت می نماییم.

اهداف :

• پویا در ارائه محصولات جدید
• استانداردسازی خطوط تولید طبق GMP
• رشد سهم بازار محصولات استراتژیک
• سودآوری متناسب با انتظارات سهامداران
• دستیابی به رضایت متوازن ذینفعان
• ارتقای کیفیت تولید و عرضه محصولات
• رشد بهره وری سازمانی
• ورود به بازارهای هدف صادرات